P 15/2012 |
nákup 2 balíkov licencií štatistického softvéru IBM SPSS Statistics Standard a poskytovanie ročnej údržby |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
ACREA CR, spol. s.r.o., Krakovská 7/1392, 110 00 Praha 1, Česká republika |
63076616 |
|
4 720,00 € |
06.03.2012 |
|
|
25.04.2012 |
|
|
Objednávka |
P 68/2012 |
nákup 1 balíka licencie štatistického softvéru + ročná údržba |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
ACREA CR, spol. s.r.o., Krakovská 7/1392, 110 00 Praha 1, Česká republika |
63076616 |
|
2 425,00 € |
05.09.2012 |
|
|
11.11.2012 |
|
|
Objednávka |
62/2012 |
nahovorenie pokynov a textov k nahrávkam k testom zo SJ pre žiakov 5. ročníka ZŠ s VJM |
NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka |
|
DaSan spol. s r. o., Rovniankova 13, 851 02 Bratislava |
46356304 |
|
70,00 € |
17.09.2012 |
|
|
11.11.2012 |
|
|
Objednávka |
52/2012 |
jazyková, redakčná a grafická úprava textu na verziu vhodnú na tlač pre potreby projektu OECD |
NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka |
|
FRAME Company, s. r. o., Hroboňova 5, 811 04 Bratislava |
46283382 |
|
900,00 € |
07.08.2012 |
|
|
24.09.2012 |
|
|
Objednávka |
89/2012 |
nákup bezpečnostných obálok |
NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka |
|
Rebus Slovakia s.r.o., Fraňa Kráľa 7192/6A, 927 05 Šaľa |
46263691 |
|
9 200,00 € |
16.11.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 72/2012 |
nákup 100 ks bielych ekologických papierových tašiek + dovoz |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
ID Reklama s.r.o., Hlisno 810, 027 44 Tvrdošín |
46015035 |
|
28,14 € |
10.09.2012 |
|
|
11.11.2012 |
|
|
Objednávka |
31/2012 |
nákup 15 ks alternatívnych tonerov do tlačiarní HP |
NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka |
|
Soft-Tech, s.r.o., Krátka 1653/3, 091 01 Stropkov |
45917272 |
|
225,00 € |
09.05.2012 |
|
|
28.06.2012 |
|
|
Objednávka |
P 58/2012 |
nákup prenosného skenera |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
SHARK Online, a.s., Tuhovská 1, 831 07 Bratislava |
45689288 |
|
133,00 € |
14.08.2012 |
|
|
30.09.2012 |
|
|
Objednávka |
P 12/2012 |
tlač informačných materiálov a vyhotovenie roll-up systému pre účely propagácie projektu HKV |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Plotbase s. r. o., Košická 6, 821 09 Bratislava |
45674515 |
|
150,60 € |
11.01.2012 |
|
|
10.02.2012 |
|
|
Objednávka |
P 107/2012 |
grafická úprava zaslaného návrhu a vyhotovenie roll-up systému |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Plotbase s. r. o., Košická 6, 821 09 Bratislava |
45674515 |
|
118,40 € |
22.10.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 11/2012 |
ubytovanie pre 4 zamestnancov NÚCEM v termíne 06./07.02.2012 v súvislosti so školením školských koordinátorov hlavného testovania PISA 2012 v Banskej Bystrici |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
ADONAI SLOVAKIA s. r. o., Zvolenská cesta 77, 974 01 Banská Bystrica |
45439001 |
|
80,00 € |
24.01.2012 |
|
|
10.02.2012 |
|
|
Objednávka |
P 128/2012b |
občerstvenie na seminár k ICCS 2009 v termíne 12.11.2012 |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
PLUS BA STRAVEX, spol. s r.o., Exnárova 45, 821 03 Bratislava |
45368791 |
|
56,00 € |
05.11.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 91/2012 |
prenájom priestorov a prezentačnej techniky v Hoteli Slovakia Žilina, Námestie Ľ. Štúra 2, 010 01 Žilina, v termíne 07.11.2012 na odborný seminár s počtom účastníkov cca 150 osôb |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
HOTEL SLOVAKIA, s.r.o., Námestie Ľ. Štúra 2, 010 01 Žilina |
45337934 |
|
590,00 € |
08.10.2012 |
|
|
15.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 121/2012 |
poskytnutie obeda a nápoja cca 174 účastníkom seminára "Hodnotenie a indikátory kvality vzdelávania..." v termíne 07.11.2012 v priestoroch Hotela Slovakia Žilina, Námestie Ľ. Štúra 2, 010 01 Žilina |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
HOTEL SLOVAKIA, s.r.o., Námestie Ľ. Štúra 2, 010 01 Žilina |
45337934 |
|
696,00 € |
31.10.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 111/2012 |
prenájom motorového vozidla v termíne od 06.-08.11.2012 na prepravu do miest realizácie seminára "Finančná a štatistická gramotnosť žiakov v kontexte medzinárodných štúdií" + vratná záloha |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
EDENcars, s. r. o., Panónska cesta 21, 851 04 Bratislava |
44923848 |
|
300,00 € |
26.10.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 48/2012 |
ubytovanie s raňajkami pre 6 účastníkov II. a III. stupňa aktualizačného vzdelávacieho seminára "Externé testovanie v oblasti vzdelávania..." v termíne 21./22.06.2012 |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
UNINOVA HOSTEL, s. r. o., Tematínska 10, 851 01 Bratislava |
44743939 |
|
197,40 € |
14.06.2012 |
|
|
06.07.2012 |
|
|
Objednávka |
P 126/2012 |
poskytnutie obeda a nápoja cca 37 účastníkom seminára "Finančná a štatistická gramotnosť žiakov v kontexte medzinárodných štúdií" v termíne 07.11.2012 v zariadení VetBar, Cesta pod Hradovou 13/A, 040 01 Košice-Sever |
NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka |
|
MVDr. Ján Hrubovčák, Ortáše 12, 044 44 Ploské |
44659318 |
|
148,00 € |
02.11.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
44/2012 |
prepojenie objektovej ochrany |
NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka |
|
HANNA, s.r.o., Čalovec 96, 946 02 Čalovec |
44000855 |
|
48,00 € |
27.06.2012 |
|
|
06.07.2012 |
|
|
Objednávka |
P 87/2012 |
prenájom priestorov a prezentačnej techniky v zariadení Obvodný úrad Trenčín, Hviezdoslavova 3, 911 01 Trenčín, v termíne 12.11.2012 na odborný seminár v rámci akt. 3.2 s počtom účastníkov cca 150 osôb |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Obvodný úrad Trenčín, Hviezdoslavova 3, 911 01 Trenčín |
42024331 |
|
311,28 € |
08.10.2012 |
|
|
14.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 29/2012 |
ubytovanie pre 3 hodnotiteľov úloh v termíne cca 14.05 - 23.06.2012 |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Jolana Kozicová - FOTOATELIER B.G.C., Kremnická 3268/7, 851 01 Bratislava |
40772993 |
|
632,65 € |
18.04.2012 |
|
|
29.06.2012 |
|
|
Objednávka |
P 30/2012 |
grafická úprava, príprava podkladov na tlač a elektronické zverejnenie publikácie |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Róbert Iláš-EURODESIGN, Záhradnícka 77, 821 08 Bratislava |
40698815 |
|
495,00 € |
07.05.2012 |
|
|
28.06.2012 |
|
|
Objednávka |
P 84/2012 |
nákup pomôcok na školenia na zvýšenie štatistickej a finančnej gramotnosti žiakov na úrovni ISCED 2 (hracie kocky, guľky, figúrky, platené vrecká) |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
František Voráč, LIFE, Sadová 1023/21, 678 01 Blansko, Česká republika |
40409708 |
|
0,00 € |
05.10.2012 |
|
|
14.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 05/2012 |
tlač informačných materiálov |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
TYPOSET, s. r. o., Tomášikova 26, 821 01 Bratislava |
36832880 |
|
48,85 € |
10.01.2012 |
|
|
29.06.2012 |
|
|
Objednávka |
23/2012 |
tlač 2 posterov formátu A0 pre potreby konferencie |
NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka |
|
OMEGA PRINT s.r.o., Klimkovičova 7, 841 01 Bratislava |
36802905 |
|
25,00 € |
15.03.2012 |
|
|
25.04.2012 |
|
|
Objednávka |
P 80/2012 |
5 dňový počítačový kurz z MS Excel a VBA pre 10 zamestnancov |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Macrosoft s.r.o., Škultétyho 1, 831 04 Bratislava |
36791598 |
|
1 799,52 € |
02.10.2012 |
|
|
14.11.2012 |
|
|
Objednávka |
01/2012 |
účasť na seminári "Daň z príjmov zo závislej činnosti" dňa 11.01.2012 |
NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka |
|
CUS - Centrum účtovníkov Slovenska, s.r.o., Komenského 18B/14419, 974 01 Banská Bystrica |
36760951 |
|
45,00 € |
04.01.2012 |
|
|
10.02.2012 |
|
|
Objednávka |
28/2012 |
znalecký posudok na novozrekonštruovanú budovu NÚCEM |
NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka |
|
Ústav stavebnej ekonomiky, s.r.o., Čapková 2, 811 04 Bratislava |
36746916 |
|
680,00 € |
13.04.2012 |
|
|
28.06.2012 |
|
|
Objednávka |
75/2012 |
prenájom priestorov a prezentačnej techniky v zariadení Konzultačné stredisko Liptovský Mikuláš, Komenského 10, 031 01 Liptovský Mikuláš, v termíne 23.11.2012 na školenie školských koordinátorov a administrátorov štúdií TALIS a ICILS |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., zástupkyňa riaditeľky |
|
Bankovní institut vysoká škola, a.s., organizačná zložka, Námestie slobody 3, 974 01 Banská Bystrica |
36702943 |
|
144,00 € |
30.10.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 89/2012 |
prenájom priestorov a prezentačnej techniky v Hoteli MIKADO, Hollého 11, 949 01 Nitra, v termíne 06.11.2012 na odborný seminár s počtom účastníkov cca 150 osôb |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
LL real invest, s.r.o., Štúrova 165, 949 01 Nitra |
36701521 |
|
500,00 € |
08.10.2012 |
|
|
15.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 120/2012 |
poskytnutie obeda a nápoja cca 137 účastníkom seminára "Hodnotenie a indikátory kvality vzdelávania..." v termíne 06.11.2012 v priestoroch Hotela MIKADO, Hollého 11, 949 01 Nitra |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
LL real invest, s.r.o., Štúrova 165, 949 01 Nitra |
36701521 |
|
548,00 € |
31.10.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |