Objednávky

  XML   CSV
Rozšírené vyhľadávanie

Rozšírené vyhľadávanie

Číslo Názov Obstarávateľ IČO Obs. Dodávateľ IČO Dod.  Kategória Suma s DPH Dátum Dátum účinnosti Dátum platnosti Dátum zverejnenia Dokument podpísal Funkcia Typ
P 15/2012 nákup 2 balíkov licencií štatistického softvéru IBM SPSS Statistics Standard a poskytovanie ročnej údržby NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka ACREA CR, spol. s.r.o., Krakovská 7/1392, 110 00 Praha 1, Česká republika 63076616 4 720,00 € 06.03.2012 25.04.2012 Objednávka
P 68/2012 nákup 1 balíka licencie štatistického softvéru + ročná údržba NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka ACREA CR, spol. s.r.o., Krakovská 7/1392, 110 00 Praha 1, Česká republika 63076616 2 425,00 € 05.09.2012 11.11.2012 Objednávka
62/2012 nahovorenie pokynov a textov k nahrávkam k testom zo SJ pre žiakov 5. ročníka ZŠ s VJM NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka DaSan spol. s r. o., Rovniankova 13, 851 02 Bratislava 46356304 70,00 € 17.09.2012 11.11.2012 Objednávka
52/2012 jazyková, redakčná a grafická úprava textu na verziu vhodnú na tlač pre potreby projektu OECD NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka FRAME Company, s. r. o., Hroboňova 5, 811 04 Bratislava 46283382 900,00 € 07.08.2012 24.09.2012 Objednávka
89/2012 nákup bezpečnostných obálok NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka Rebus Slovakia s.r.o., Fraňa Kráľa 7192/6A, 927 05 Šaľa 46263691 9 200,00 € 16.11.2012 18.11.2012 Objednávka
P 72/2012 nákup 100 ks bielych ekologických papierových tašiek + dovoz NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka ID Reklama s.r.o., Hlisno 810, 027 44 Tvrdošín 46015035 28,14 € 10.09.2012 11.11.2012 Objednávka
31/2012 nákup 15 ks alternatívnych tonerov do tlačiarní HP NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka Soft-Tech, s.r.o., Krátka 1653/3, 091 01 Stropkov 45917272 225,00 € 09.05.2012 28.06.2012 Objednávka
P 58/2012 nákup prenosného skenera NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka SHARK Online, a.s., Tuhovská 1, 831 07 Bratislava 45689288 133,00 € 14.08.2012 30.09.2012 Objednávka
P 12/2012 tlač informačných materiálov a vyhotovenie roll-up systému pre účely propagácie projektu HKV NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Plotbase s. r. o., Košická 6, 821 09 Bratislava 45674515 150,60 € 11.01.2012 10.02.2012 Objednávka
P 107/2012 grafická úprava zaslaného návrhu a vyhotovenie roll-up systému NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Plotbase s. r. o., Košická 6, 821 09 Bratislava 45674515 118,40 € 22.10.2012 18.11.2012 Objednávka
P 11/2012 ubytovanie pre 4 zamestnancov NÚCEM v termíne 06./07.02.2012 v súvislosti so školením školských koordinátorov hlavného testovania PISA 2012 v Banskej Bystrici NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka ADONAI SLOVAKIA s. r. o., Zvolenská cesta 77, 974 01 Banská Bystrica 45439001 80,00 € 24.01.2012 10.02.2012 Objednávka
P 128/2012b občerstvenie na seminár k ICCS 2009 v termíne 12.11.2012 NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka PLUS BA STRAVEX, spol. s r.o., Exnárova 45, 821 03 Bratislava 45368791 56,00 € 05.11.2012 18.11.2012 Objednávka
P 91/2012 prenájom priestorov a prezentačnej techniky v Hoteli Slovakia Žilina, Námestie Ľ. Štúra 2, 010 01 Žilina, v termíne 07.11.2012 na odborný seminár s počtom účastníkov cca 150 osôb NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka HOTEL SLOVAKIA, s.r.o., Námestie Ľ. Štúra 2, 010 01 Žilina 45337934 590,00 € 08.10.2012 15.11.2012 Objednávka
P 121/2012 poskytnutie obeda a nápoja cca 174 účastníkom seminára "Hodnotenie a indikátory kvality vzdelávania..." v termíne 07.11.2012 v priestoroch Hotela Slovakia Žilina, Námestie Ľ. Štúra 2, 010 01 Žilina NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka HOTEL SLOVAKIA, s.r.o., Námestie Ľ. Štúra 2, 010 01 Žilina 45337934 696,00 € 31.10.2012 18.11.2012 Objednávka
P 111/2012 prenájom motorového vozidla v termíne od 06.-08.11.2012 na prepravu do miest realizácie seminára "Finančná a štatistická gramotnosť žiakov v kontexte medzinárodných štúdií" + vratná záloha NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka EDENcars, s. r. o., Panónska cesta 21, 851 04 Bratislava 44923848 300,00 € 26.10.2012 18.11.2012 Objednávka
P 48/2012 ubytovanie s raňajkami pre 6 účastníkov II. a III. stupňa aktualizačného vzdelávacieho seminára "Externé testovanie v oblasti vzdelávania..." v termíne 21./22.06.2012 NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka UNINOVA HOSTEL, s. r. o., Tematínska 10, 851 01 Bratislava 44743939 197,40 € 14.06.2012 06.07.2012 Objednávka
P 126/2012 poskytnutie obeda a nápoja cca 37 účastníkom seminára "Finančná a štatistická gramotnosť žiakov v kontexte medzinárodných štúdií" v termíne 07.11.2012 v zariadení VetBar, Cesta pod Hradovou 13/A, 040 01 Košice-Sever NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka MVDr. Ján Hrubovčák, Ortáše 12, 044 44 Ploské 44659318 148,00 € 02.11.2012 18.11.2012 Objednávka
44/2012 prepojenie objektovej ochrany NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka HANNA, s.r.o., Čalovec 96, 946 02 Čalovec 44000855 48,00 € 27.06.2012 06.07.2012 Objednávka
P 87/2012 prenájom priestorov a prezentačnej techniky v zariadení Obvodný úrad Trenčín, Hviezdoslavova 3, 911 01 Trenčín, v termíne 12.11.2012 na odborný seminár v rámci akt. 3.2 s počtom účastníkov cca 150 osôb NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Obvodný úrad Trenčín, Hviezdoslavova 3, 911 01 Trenčín 42024331 311,28 € 08.10.2012 14.11.2012 Objednávka
P 29/2012 ubytovanie pre 3 hodnotiteľov úloh v termíne cca 14.05 - 23.06.2012 NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Jolana Kozicová - FOTOATELIER B.G.C., Kremnická 3268/7, 851 01 Bratislava 40772993 632,65 € 18.04.2012 29.06.2012 Objednávka
P 30/2012 grafická úprava, príprava podkladov na tlač a elektronické zverejnenie publikácie NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Róbert Iláš-EURODESIGN, Záhradnícka 77, 821 08 Bratislava 40698815 495,00 € 07.05.2012 28.06.2012 Objednávka
P 84/2012 nákup pomôcok na školenia na zvýšenie štatistickej a finančnej gramotnosti žiakov na úrovni ISCED 2 (hracie kocky, guľky, figúrky, platené vrecká) NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka František Voráč, LIFE, Sadová 1023/21, 678 01 Blansko, Česká republika 40409708 0,00 € 05.10.2012 14.11.2012 Objednávka
P 05/2012 tlač informačných materiálov NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka TYPOSET, s. r. o., Tomášikova 26, 821 01 Bratislava 36832880 48,85 € 10.01.2012 29.06.2012 Objednávka
23/2012 tlač 2 posterov formátu A0 pre potreby konferencie NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka OMEGA PRINT s.r.o., Klimkovičova 7, 841 01 Bratislava 36802905 25,00 € 15.03.2012 25.04.2012 Objednávka
P 80/2012 5 dňový počítačový kurz z MS Excel a VBA pre 10 zamestnancov NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Macrosoft s.r.o., Škultétyho 1, 831 04 Bratislava 36791598 1 799,52 € 02.10.2012 14.11.2012 Objednávka
01/2012 účasť na seminári "Daň z príjmov zo závislej činnosti" dňa 11.01.2012 NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka CUS - Centrum účtovníkov Slovenska, s.r.o., Komenského 18B/14419, 974 01 Banská Bystrica 36760951 45,00 € 04.01.2012 10.02.2012 Objednávka
28/2012 znalecký posudok na novozrekonštruovanú budovu NÚCEM NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka Ústav stavebnej ekonomiky, s.r.o., Čapková 2, 811 04 Bratislava 36746916 680,00 € 13.04.2012 28.06.2012 Objednávka
75/2012 prenájom priestorov a prezentačnej techniky v zariadení Konzultačné stredisko Liptovský Mikuláš, Komenského 10, 031 01 Liptovský Mikuláš, v termíne 23.11.2012 na školenie školských koordinátorov a administrátorov štúdií TALIS a ICILS NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., zástupkyňa riaditeľky Bankovní institut vysoká škola, a.s., organizačná zložka, Námestie slobody 3, 974 01 Banská Bystrica 36702943 144,00 € 30.10.2012 18.11.2012 Objednávka
P 89/2012 prenájom priestorov a prezentačnej techniky v Hoteli MIKADO, Hollého 11, 949 01 Nitra, v termíne 06.11.2012 na odborný seminár s počtom účastníkov cca 150 osôb NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka LL real invest, s.r.o., Štúrova 165, 949 01 Nitra 36701521 500,00 € 08.10.2012 15.11.2012 Objednávka
P 120/2012 poskytnutie obeda a nápoja cca 137 účastníkom seminára "Hodnotenie a indikátory kvality vzdelávania..." v termíne 06.11.2012 v priestoroch Hotela MIKADO, Hollého 11, 949 01 Nitra NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka LL real invest, s.r.o., Štúrova 165, 949 01 Nitra 36701521 548,00 € 31.10.2012 18.11.2012 Objednávka
1 2 3 4 5 6 7 8 »