Objednávky

  XML   CSV
Rozšírené vyhľadávanie

Rozšírené vyhľadávanie

Číslo Názov Obstarávateľ IČO Obs. Dodávateľ IČO Dod. Kategória Suma s DPH  Dátum Dátum účinnosti Dátum platnosti Dátum zverejnenia Dokument podpísal Funkcia Typ
89/2012 nákup bezpečnostných obálok NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka Rebus Slovakia s.r.o., Fraňa Kráľa 7192/6A, 927 05 Šaľa 46263691 9 200,00 € 16.11.2012 18.11.2012 Objednávka
P 32/2012 údržba kopírovacích zariadení NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Impromat - Slov, spol. s r.o., Koceľová 9, 821 08 Bratislava 31331785 6 711,16 € 22.05.2012 29.06.2012 Objednávka
65/2012 nákup výpočtovej techniky NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka DATALAN, a.s., Galvaniho 17/A, 821 04 Bratislava 35810734 6 275,40 € 04.10.2012 14.11.2012 Objednávka
04/2012 údržba kopírovacích zariadení NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka Impromat - Slov, spol. s r.o., Koceľová 9, 821 08 Bratislava 31331785 5 000,00 € 13.01.2012 10.02.2012 Objednávka
30/2012 údržba kopírovacích zariadení NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka Impromat - Slov, spol. s r.o., Koceľová 9, 821 08 Bratislava 31331785 5 000,00 € 04.05.2012 28.06.2012 Objednávka
05/2012 duplikácia dátových CD, zabalenie do slim boxov a zaliatie do fólie NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka DISKUS, s.r.o., Víťazná 234, 958 04 Partizánske 4 34098861 4 900,00 € 16.01.2012 10.02.2012 Objednávka
P 15/2012 nákup 2 balíkov licencií štatistického softvéru IBM SPSS Statistics Standard a poskytovanie ročnej údržby NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka ACREA CR, spol. s.r.o., Krakovská 7/1392, 110 00 Praha 1, Česká republika 63076616 4 720,00 € 06.03.2012 25.04.2012 Objednávka
69/2012 realizácia nahrávok k MS 2013 a prenájom nahrávacieho štúdia v rozsahu cca 108 hod. NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka Mgr. Martin Merc MENZURAL, Veterná 1291/2, 90031 Stupava 32639287 3 456,00 € 16.10.2012 16.11.2012 Objednávka
72/2012 nákup 100 licencií antivírového programu s platnosťou na 2 roky NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka exe, spol. s r.o., Slávičie údolie 6, 811 02 Bratislava 17321450 3 386,88 € 23.10.2012 18.11.2012 Objednávka
P 36/2012 prenájom konferenčných priestorov, prezentačnej techniky a poskytnutie stravy účastníkom II. a III. stupňa aktualizačného vzdelávacieho seminára "Externé testovanie v oblasti vzdelávania..." v termíne 21.06.-22.06.2012 NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka GLOBAL plus, s.r.o., Tematínska 10, 851 05 Bratislava 35756195 3 300,00 € 24.05.2012 06.07.2012 Objednávka
74/2012 dodanie a potlač reklamných predmetov pre účastníkov seminárov k medzinárodným štúdiám OECD TALIS a IEA ICILS NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., zástupkyňa riaditeľky CreoCom, s.r.o., Nitrianska 5, 917 01 Trnava 36691836 3 132,60 € 30.10.2012 18.11.2012 Objednávka
P 21/2012 nákup tonerov a spon do kopírovacích zariadení NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Impromat - Slov, spol. s r.o., Koceľová 9, 821 08 Bratislava 31331785 2 995,20 € 04.04.2012 02.05.2012 Objednávka
P 25/2012 nákup tonerov do tlačiarní HP a Canon NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka DATALAN, a.s., Galvaniho 17/A, 821 04 Bratislava 35810734 2 932,57 € 13.04.2012 02.05.2012 Objednávka
P 42/2012 nákup kancelárskeho papiera A3 a A4 a kancelárskych potrieb (euroobaly, obálky, etikety, samolepiace bločky) NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Štatistické a evidenčné vydavateľstvo tlačív, a.s. (ŠEVT, a.s.), Plynárenská 6, 821 09 Bratislava 31331131 2 898,89 € 04.06.2012 06.07.2012 Objednávka
P 52/2012 nákup alternatívnych tonerov do tlačiarní NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka DATALAN, a.s., Galvaniho 17/A, 821 04 Bratislava 35810734 2 811,89 € 27.06.2012 06.07.2012 Objednávka
P 60/2012 prenájom priestorov a prezentačnej techniky v zariadení Kongresové centrum, VŠ internát Družba, Botanická 25, 842 14 Bratislava, v termíne 03. – 05.12.2012 na aktualizačný vzdelávací seminár "Externé testovanie v oblasti vzdelávania...“ NÚCEM, objednávku podpísala: v z. Ing. Emília Muľová, finančná manažérka projektu Univerzita Komenského v Bratislave 00397865 2 621,04 € 17.08.2012 30.09.2012 Objednávka
P 108/2012 nákup 73 licencií antivírového programu s platnosťou na 2 roky NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka AGEMSOFT, a.s., Rigeleho 1, 811 02 Bratislava 35782391 2 452,80 € 23.10.2012 18.11.2012 Objednávka
P 68/2012 nákup 1 balíka licencie štatistického softvéru + ročná údržba NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka ACREA CR, spol. s.r.o., Krakovská 7/1392, 110 00 Praha 1, Česká republika 63076616 2 425,00 € 05.09.2012 11.11.2012 Objednávka
P 67/2012 nákup trezorov NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Štatistické a evidenčné vydavateľstvo tlačív, a.s. (ŠEVT, a.s.), Plynárenská 6, 821 09 Bratislava 31331131 2 371,20 € 05.09.2012 11.11.2012 Objednávka
12/2012 nákup tonerov a spôn do kopírovacích zariadení NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka Impromat - Slov, spol. s r.o., Koceľová 9, 821 08 Bratislava 31331785 2 256,00 € 02.02.2012 10.02.2012 Objednávka
P 78/2012 nákup kancelárskych zariadení (flipchart magnetický, el. viazače na krúžkovú platovú väzbu, termoviazače, skartátory) NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Štatistické a evidenčné vydavateľstvo tlačív, a.s. (ŠEVT, a.s.), Plynárenská 6, 821 09 Bratislava 31331131 2 038,15 € 19.09.2012 12.11.2012 Objednávka
P 26/2012 nákup kancelárskych potrieb NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Štatistické a evidenčné vydavateľstvo tlačív, a.s. (ŠEVT, a.s.), Plynárenská 6, 821 09 Bratislava 31331131 2 036,11 € 16.04.2012 02.05.2012 Objednávka
59/2012 oprava služobného motorového vozidla NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka MOTOR PARTNER, s.r.o., Panónska cesta 22, 851 04 Bratislava 35694866 2 000,00 € 10.09.2012 11.11.2012 Objednávka
70/2012 nákup krabíc z lepenky na balenie zásielok pre MS 2013 a T5 NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka Karton.sk, s.r.o., Sebedražie 291, 972 05 Sebedražie 36324621 1 848,00 € 19.10.2012 16.11.2012 Objednávka
P 80/2012 5 dňový počítačový kurz z MS Excel a VBA pre 10 zamestnancov NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Macrosoft s.r.o., Škultétyho 1, 831 04 Bratislava 36791598 1 799,52 € 02.10.2012 14.11.2012 Objednávka
P 75/2012 nákup alternatívnych tonerov do tlačiarní HP a Canon NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka DATALAN, a.s., Galvaniho 17/A, 821 04 Bratislava 35810734 1 623,42 € 18.09.2012 11.11.2012 Objednávka
06/2012 nákup 300 bal. kopírovacieho papiera A3 NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka Štatistické a evidenčné vydavateľstvo tlačív, a.s. (ŠEVT, a.s.), Plynárenská 6, 821 09 Bratislava 31331131 1 620,00 € 17.01.2012 10.02.2012 Objednávka
P 38/2012 prenájom konferenčných priestorov a prezentačnej techniky na II. a III. stupeň aktualizačného vzdelávacieho seminára "Externé testovanie v oblasti vzdelávania...“ v termíne 02.07.-03.07.2012 NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Žilinská univerzita v Žiline, Stravovacie zariadenie, Univerzitná 8251/1, 010 26 Žilina 00397563 1 587,42 € 24.05.2012 06.07.2012 Objednávka
P 100/2012 nákup kancelárskych potrieb (kalendáre, diáre) NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Štatistické a evidenčné vydavateľstvo tlačív, a.s. (ŠEVT, a.s.), Plynárenská 6, 821 09 Bratislava 31331131 1 477,68 € 09.10.2012 16.11.2012 Objednávka
P 35/2012 prenájom konferenčných priestorov a prezentačnej techniky na II. a III. stupeň aktualizačného vzdelávacieho seminára "Externé testovanie v oblasti vzdelávania...“ v termíne 19.06.-20.06.2012 NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Technická univerzita v Košiciach, Letná 9, 042 00 Košice - Sever 00397610 1 308,00 € 24.05.2012 06.07.2012 Objednávka
1 2 3 4 5 6 7 8 »