89/2012 |
nákup bezpečnostných obálok |
NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka |
|
Rebus Slovakia s.r.o., Fraňa Kráľa 7192/6A, 927 05 Šaľa |
46263691 |
|
9 200,00 € |
16.11.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 133/2012 |
nákup kancelárskych potrieb (akt. 2.3) |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Štatistické a evidenčné vydavateľstvo tlačív, a.s. (ŠEVT, a.s.), Plynárenská 6, 821 09 Bratislava |
31331131 |
|
163,84 € |
07.11.2012 |
|
|
16.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 134/2012 |
nákup kancelárskych potrieb (akt. 1.1, 1.2, 2.1) |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Štatistické a evidenčné vydavateľstvo tlačív, a.s. (ŠEVT, a.s.), Plynárenská 6, 821 09 Bratislava |
31331131 |
|
1 201,18 € |
07.11.2012 |
|
|
16.11.2012 |
|
|
Objednávka |
80/2012 |
ubytovanie pre 3 osoby v termíne 21./22.11.2012 v ŠD Boženy Němcovej 1, Boženy Němcovej 1, 040 01 Košice - Sever, za účelom organizovania školenia k hlavnej štúdii ICILS a TALIS |
NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka |
|
Technická univerzita v Košiciach, Letná 9, 042 00 Košice - Sever |
00397610 |
|
60,00 € |
07.11.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
81/2012 |
ubytovanie pre 3 osoby v termíne 22./23.11.2012 v Hoteli Villa Bianca ***, Bernolákova 4378/3, 031 01 Liptovský Mikuláš, za účelom organizovania školenia k hlavnej štúdii ICILS a TALIS, vrátane mestského poplatku |
NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka |
|
Jozef Šišila - VILLA BIANCA, Bernolákova 4378/3, 03101 Liptovský Mikuláš |
35160543 |
|
117,00 € |
07.11.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 135/2012 |
nákup kancelárskych potrieb (RP) |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Štatistické a evidenčné vydavateľstvo tlačív, a.s. (ŠEVT, a.s.), Plynárenská 6, 821 09 Bratislava |
31331131 |
|
359,87 € |
07.11.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 128/2012 |
prenájom priestorov a prezentačnej techniky v termíne 12.11.2012 na seminár k ICCS 2009 s počtom účastníkov cca 30 osôb |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
IUVENTA, Karloveská 64, 842 58 Bratislava |
00157660 |
|
143,20 € |
05.11.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 128/2012b |
občerstvenie na seminár k ICCS 2009 v termíne 12.11.2012 |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
PLUS BA STRAVEX, spol. s r.o., Exnárova 45, 821 03 Bratislava |
45368791 |
|
56,00 € |
05.11.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 129/2012 |
prenájom priestorov v termíne 14.11.2012 na seminár k ICCS 2009 s počtom účastníkov cca 30 osôb |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
MEDIAHAUS, s.r.o., Fraňa Mojtu 18, 949 01 Nitra |
36546143 |
|
72,00 € |
05.11.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 129/2012b |
občerstvenie na seminár k ICCS 2009 v zariadení MEDIAHAUS, s.r.o., Fraňa Mojtu 18, 949 01 Nitra, v termíne 14.11.2012 |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Ing. Dušan Ondrek, Poštová 1250/27, 94106 Komjatice, (prevádzka: Mediacafe Restaurant, Fraňa Mojtu 18, 949 01 Nitra) |
34669736 |
|
24,00 € |
05.11.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 130/2012 |
prenájom priestorov v zariadení TeleDom - Vzdelávacie centrum, Timonova 27, 040 01 Košice, dňa 22.11.2012 na seminár k ICCS 2009 (počet účastníkov - cca 30 osôb) |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Novitech Partner s.r.o., Moyzesova 58, 040 01 Košice, (prevádzka: TeleDom - Vzdelávacie centrum, Timonova 27, 040 01 Košice) |
36203360 |
|
200,60 € |
05.11.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 130/2012b |
občerstvenie na seminár k ICCS 2009 v zariadení TeleDom - Vzdelávacie centrum, Timonova 27, 040 01 Košice, v termíne 22.11.2012 |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Novitech Partner s.r.o., Moyzesova 58, 040 01 Košice, (prevádzka: TeleDom Reštaurácia, Timonova 27, 040 01 Košice) |
36203360 |
|
65,10 € |
05.11.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 131/2012 |
ubytovanie pre 2 lektorov seminára k ICCS 2009 v Penzióne COLOSSEO Residence, Južná trieda 1, 040 01 Košice – Juh, v termíne 21./22.2012 vrátane mestského poplatku |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
KOMO INVEST s.r.o., Štúrova 2, 040 01 Košice |
36206334 |
|
62,00 € |
05.11.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 125/2012 |
poskytnutie obeda a nápoja cca 49 účastníkom seminára "Finančná a štatistická gramotnosť žiakov v kontexte medzinárodných štúdií" v termíne 06.11.2012 v priestoroch VŠ internátu Družba, Botanická 25, 842 14 Bratislava |
NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka |
|
Almanach s.r.o., Hrušovská 8/A, 821 07 Bratislava |
35825537 |
|
196,00 € |
02.11.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 126/2012 |
poskytnutie obeda a nápoja cca 37 účastníkom seminára "Finančná a štatistická gramotnosť žiakov v kontexte medzinárodných štúdií" v termíne 07.11.2012 v zariadení VetBar, Cesta pod Hradovou 13/A, 040 01 Košice-Sever |
NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka |
|
MVDr. Ján Hrubovčák, Ortáše 12, 044 44 Ploské |
44659318 |
|
148,00 € |
02.11.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 127/2012 |
poskytnutie obeda a nápoja cca 35 účastníkom seminára "Finančná a štatistická gramotnosť žiakov v kontexte medzinárodných štúdií" v termíne 08.11.2012 v stravovacom zariadení Nová menza, Vysokoškolákov 26, 010 08 Žilina |
NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka |
|
Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina |
00397563 |
|
140,00 € |
02.11.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
76/2012 |
prenájom miestnosti v termíne 19.11.2012 na školenie školských koordinátorov a administrátorov štúdií TALIS a ICILS |
NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka |
|
Gymnázium L. Novomeského, Tomášikova 2, 827 29 Bratislava |
00605786 |
|
210,00 € |
31.10.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
77/2012 |
prenájom priestorov a prezentačnej techniky v termíne 22.11.2012 na školenie k hlavnej štúdii TALIS a ICILS |
NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka |
|
Technická univerzita v Košiciach, Letná 9, 042 00 Košice - Sever |
00397610 |
|
144,00 € |
31.10.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 118/2012 |
nákup kancelárskych potrieb (obálky; akt. 3.1) |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Štatistické a evidenčné vydavateľstvo tlačív, a.s. (ŠEVT, a.s.), Plynárenská 6, 821 09 Bratislava |
31331131 |
|
49,77 € |
31.10.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 119/2012 |
poskytnutie obeda a nápoja cca 169 účastníkom seminára "Hodnotenie a indikátory kvality vzdelávania..." v termíne 05.11.2012 v priestoroch Kongresového centra Vysokoškolského internátu Družba, Botanická 25, 842 14 Bratislava |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Almanach s.r.o., Hrušovská 8/A, 821 07 Bratislava |
35825537 |
|
676,00 € |
31.10.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 120/2012 |
poskytnutie obeda a nápoja cca 137 účastníkom seminára "Hodnotenie a indikátory kvality vzdelávania..." v termíne 06.11.2012 v priestoroch Hotela MIKADO, Hollého 11, 949 01 Nitra |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
LL real invest, s.r.o., Štúrova 165, 949 01 Nitra |
36701521 |
|
548,00 € |
31.10.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 121/2012 |
poskytnutie obeda a nápoja cca 174 účastníkom seminára "Hodnotenie a indikátory kvality vzdelávania..." v termíne 07.11.2012 v priestoroch Hotela Slovakia Žilina, Námestie Ľ. Štúra 2, 010 01 Žilina |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
HOTEL SLOVAKIA, s.r.o., Námestie Ľ. Štúra 2, 010 01 Žilina |
45337934 |
|
696,00 € |
31.10.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 122/2012 |
poskytnutie obeda a nápoja cca 76 účastníkom seminára "Hodnotenie a indikátory kvality vzdelávania..." v termíne 08.11.2012 v priestoroch Strednej odbornej školy obchodu a služieb, Lomonosova 2797/6, 918 54 Trnava |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Lomonosova 2797/6, 918 54 Trnava |
00893412 |
|
304,00 € |
31.10.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 123/2012 |
poskytnutie obeda a nápoja cca 144 účastníkom seminára "Hodnotenie a indikátory kvality vzdelávania..." v termíne 09.11.2012 v priestoroch Mestského úradu, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Mesto Banská Bystrica, Mestský úrad, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica |
00313271 |
|
576,00 € |
31.10.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 124/2012 |
poskytnutie obeda a nápoja cca 82 účastníkom seminára "Hodnotenie a indikátory kvality vzdelávania..." v termíne 12.11.2012 v zariadení Gastrocentrum, školský závod, Hviezdoslavova 5, 911 01 Trenčín |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P., Jilemnického 24, 912 50 Trenčín |
00351806 |
|
328,00 € |
31.10.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
74/2012 |
dodanie a potlač reklamných predmetov pre účastníkov seminárov k medzinárodným štúdiám OECD TALIS a IEA ICILS |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., zástupkyňa riaditeľky |
|
CreoCom, s.r.o., Nitrianska 5, 917 01 Trnava |
36691836 |
|
3 132,60 € |
30.10.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
75/2012 |
prenájom priestorov a prezentačnej techniky v zariadení Konzultačné stredisko Liptovský Mikuláš, Komenského 10, 031 01 Liptovský Mikuláš, v termíne 23.11.2012 na školenie školských koordinátorov a administrátorov štúdií TALIS a ICILS |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., zástupkyňa riaditeľky |
|
Bankovní institut vysoká škola, a.s., organizačná zložka, Námestie slobody 3, 974 01 Banská Bystrica |
36702943 |
|
144,00 € |
30.10.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
78/2012 |
služby IT technika na zabezpečenie migrácie OTRS systému |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., zástupkyňa riaditeľky |
|
Websupport, s.r.o., Staré Grunty 12, 841 04 Bratislava |
36421928 |
|
378,00 € |
30.10.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 110/2012 |
poskytnutie obeda a nápoja 157 účastníkom odborného seminára s názvom "Hodnotenie a indikátory kvality vzdelávania...“ v termíne 29.10.2012 v Hoteli LINEAS, Budovateľská 14, 080 01 Prešov |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
LINEAS, s.r.o., Budovateľská 14, 080 01 Prešov |
31692923 |
|
628,00 € |
26.10.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 109/2012 |
poskytnutie obeda a nápoja 146 účastníkom odborného seminára "Hodnotenie a indikátory kvality vzdelávania..." v termíne 30.10.2012 v priestoroch ŠD Boženy Němcovej 1 |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Technická univerzita v Košiciach, Letná 9, 042 00 Košice - Sever |
00397610 |
|
584,00 € |
26.10.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |