Objednávky

  XML   CSV
Rozšírené vyhľadávanie

Rozšírené vyhľadávanie

Číslo Názov Obstarávateľ IČO Obs. Dodávateľ  IČO Dod. Kategória Suma s DPH Dátum Dátum účinnosti Dátum platnosti Dátum zverejnenia Dokument podpísal Funkcia Typ
P 53/2012 poskytnutie stravy účastníkom II. a III. stupňa aktualizačného vzdelávacieho seminára "Externé testovanie v oblasti vzdelávania..." v zariadení Nová menza - stravovacie zariadenie, Vysokoškolákov 26, 010 08 Žilina, v termíne 02.07.2012 NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina 00397563 581,40 € 27.06.2012 06.07.2012 Objednávka
P 54/2012 poskytnutie ubytovania účastníkom II. a III. stupňa aktualizačného vzdelávacieho seminára "Externé testovanie v oblasti vzdelávania..." v Ubytovacom zariadení Veľký diel, Vysokoškolákov 20, 010 08 Žilina, v termíne 01.07.-03.07.2012 NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina 00397563 529,00 € 27.06.2012 06.07.2012 Objednávka
P 127/2012 poskytnutie obeda a nápoja cca 35 účastníkom seminára "Finančná a štatistická gramotnosť žiakov v kontexte medzinárodných štúdií" v termíne 08.11.2012 v stravovacom zariadení Nová menza, Vysokoškolákov 26, 010 08 Žilina NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina 00397563 140,00 € 02.11.2012 18.11.2012 Objednávka
P 113/2012 ubytovanie pre 5 prednášajúcich na seminári "Finančná a štatistická gramotnosť žiakov v kontexte medzinárodných štúdií" v termíne 07./08.11.2012 v Ubytovacom zariadení Veľký diel, Vysokoškolákov 20, 010 08 Žilina, vrátane mestského poplatku NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina 00397563 75,00 € 26.10.2012 18.11.2012 Objednávka
P 114/2012 prenájom priestorov v Ubytovacom zariadení Veľký diel, Vysokoškolákov 20, 010 08 Žilina, v termíne 08.11.2012 na seminár "Finančná a štatistická gramotnosť žiakov v kontexte medzinárodných štúdií" NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina 00397563 117,60 € 26.10.2012 18.11.2012 Objednávka
P 10/2012 poskytnutie stravy účastníkom školenia školských koordinátorov hlavného testovania PISA 2012 dňa 09.02.2012 v Žiline NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Žilinská univerzita v Žiline, Stravovacie zariadenie, Univerzitná 8251/1, 010 26 Žilina 00397563 342,00 € 24.01.2012 10.02.2012 Objednávka
P 38/2012 prenájom konferenčných priestorov a prezentačnej techniky na II. a III. stupeň aktualizačného vzdelávacieho seminára "Externé testovanie v oblasti vzdelávania...“ v termíne 02.07.-03.07.2012 NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Žilinská univerzita v Žiline, Stravovacie zariadenie, Univerzitná 8251/1, 010 26 Žilina 00397563 1 587,42 € 24.05.2012 06.07.2012 Objednávka
27/2012 úprava poznámkových blokov (orezanie do požadovaných rozmerov) NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., zástupkyňa riaditeľky X design, s.r.o., Drieňová 23, 821 01 Bratislava 35957905 42,00 € 16.04.2012 02.05.2012 Objednávka
P 43/2012b grafické spracovanie a digitálna tlač 2 plagátov NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka X design, s.r.o., Drieňová 23, 821 01 Bratislava 35957905 117,60 € 08.06.2012 18.10.2012 Objednávka
69/2012b 2 ks predlžovacieho kábla na cievke so 4 zásuvkami + balné a poštovné NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka WERCO SK, spol. s r.o., Letisková ulica II.1925/20, 971 01 Prievidza 35874422 97,98 € 17.10.2012 16.11.2012 Objednávka
26/2012 ročný poplatok za Single SSL certifikát pre doménu mail.nucem.sk NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka Websupport, s.r.o., Staré Grunty 12, 841 04 Bratislava 36421928 96,00 € 20.03.2012 25.04.2012 Objednávka
78/2012 služby IT technika na zabezpečenie migrácie OTRS systému NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., zástupkyňa riaditeľky Websupport, s.r.o., Staré Grunty 12, 841 04 Bratislava 36421928 378,00 € 30.10.2012 18.11.2012 Objednávka
28/2012 znalecký posudok na novozrekonštruovanú budovu NÚCEM NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka Ústav stavebnej ekonomiky, s.r.o., Čapková 2, 811 04 Bratislava 36746916 680,00 € 13.04.2012 28.06.2012 Objednávka
P 51/2012 ubytovanie pre účastníkov II. a III. stupňa aktualizačného vzdelávacieho seminára "Externé testovanie v oblasti vzdelávania..." v zariadení ŠD UMB č. 2 (Ružová 15) a č. 5 (Komenského 20) v termíne 24.06 - 26.06.2012 NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Národná 12, 974 01 Banská Bystrica 30232295 722,00 € 14.06.2012 06.07.2012 Objednávka
P 79/2012 celodenný prenájom 2 učební s kapacitou 25 miest v priestoroch Pedagogickej fakulty UKF v Nitre, Dražovská cesta 4, 949 74 Nitra, v termíne 23.11.2012 na školenie na zvýšenie štatistickej a finanč. gramotnosti žiakov pre 40 pedagógov na úrovni ISCED 2 NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Tr. A. Hlinku 1, 949 74 Nitra 00157716 0,00 € 24.09.2012 12.11.2012 Objednávka
P 76/2012 prenájom priestorov a prezentačnej techniky na školenie na zvýšenie štatistickej a finančnej gramotnosti žiakov pre 40 pedagógov na úrovni ISCED 2 v termíne 12.10.2012 v priestoroch VŠ internátu Družba, Ul. Botanická 25, Bratislava, na cca 8 hod. NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Univerzita Komenského v Bratislave, Šafárikovo nám. 6, 818 06 Bratislava 00397865 154,40 € 18.09.2012 11.11.2012 Objednávka
P 81/2012 poskytnutie občerstvenia cca 45 účastníkom školenia na zvýšenie štatistickej a finančnej gramotnosti žiakov na úrovni ISCED 2 v termíne 12.10.2012 v priestoroch VŠ internátu Družba, Ul. Botanická 25, Bratislava NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Univerzita Komenského v Bratislave, Šafárikovo nám. 6, 818 06 Bratislava 00397865 76,50 € 03.10.2012 12.11.2012 Objednávka
P 82/2012 poskytnutie obeda cca 45 účastníkom školenia na zvýšenie štatistickej a finančnej gramotnosti žiakov na úrovni ISCED 2 v termíne 12.10.2012 v priestoroch VŠ internátu Družba, Ul. Botanická 25, Bratislava NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Univerzita Komenského v Bratislave, Šafárikovo nám. 6, 818 06 Bratislava 00397865 157,50 € 03.10.2012 14.11.2012 Objednávka
P 86/2012 prenájom priestorov a prezentačnej techniky v zariadení Kongresové centrum, Vysokoškolský internát Družba, Botanická 25, 842 14 Bratislava, v termíne 05.11.2012 na odborný seminár v rámci akt. 3.2 s počtom účastníkov cca 150 osôb NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Univerzita Komenského v Bratislave, Šafárikovo nám. 6, 818 06 Bratislava 00397865 433,60 € 08.10.2012 14.11.2012 Objednávka
P 115/2012 prenájom priestorov a prezentačnej techniky v zariadení Vysokoškolský internát Družba, Botanická 25, 842 14 Bratislava, v termíne 06.11.2012 na seminár "Finančná a štatistická gramotnosť žiakov v kontexte medzinárodných štúdií" NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Univerzita Komenského v Bratislave, Šafárikovo nám. 6, 818 06 Bratislava 00397865 121,10 € 26.10.2012 18.11.2012 Objednávka
02/2012 spracovanie testovacích nástrojov do Braillovho písma NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta matematiky, fyziky a informatiky, Mlynská dolina, 842 48 Bratislava 00397865 352,00 € 09.01.2012 10.02.2012 Objednávka
13/2012 spracovanie testov na MS 2012 v elektronickej forme pre žiakov so zrakovým postihnutím NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta matematiky, fyziky a informatiky, Mlynská dolina, 842 48 Bratislava 00397865 413,34 € 09.02.2012 10.02.2012 Objednávka
P 60/2012 prenájom priestorov a prezentačnej techniky v zariadení Kongresové centrum, VŠ internát Družba, Botanická 25, 842 14 Bratislava, v termíne 03. – 05.12.2012 na aktualizačný vzdelávací seminár "Externé testovanie v oblasti vzdelávania...“ NÚCEM, objednávku podpísala: v z. Ing. Emília Muľová, finančná manažérka projektu Univerzita Komenského v Bratislave 00397865 2 621,04 € 17.08.2012 30.09.2012 Objednávka
P 48/2012 ubytovanie s raňajkami pre 6 účastníkov II. a III. stupňa aktualizačného vzdelávacieho seminára "Externé testovanie v oblasti vzdelávania..." v termíne 21./22.06.2012 NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka UNINOVA HOSTEL, s. r. o., Tematínska 10, 851 01 Bratislava 44743939 197,40 € 14.06.2012 06.07.2012 Objednávka
P 05/2012 tlač informačných materiálov NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka TYPOSET, s. r. o., Tomášikova 26, 821 01 Bratislava 36832880 48,85 € 10.01.2012 29.06.2012 Objednávka
P 50/2012 poskytnutie stravy účastníkom II. a III. stupňa aktualizačného vzdelávacieho seminára "Externé testovanie v oblasti vzdelávania..." v zariadení Právnická fakulta UMB v BB, Komenského 20, 974 01 Banská Bystrica v termíne 25.06. a 26.06.2012 NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka TRADIMEX spol. s r.o., Zvolenská cesta 27, 974 44 Banská Bystrica 30223601 710,60 € 14.06.2012 06.07.2012 Objednávka
P 83/2012 prenájom priestorov a prezentačnej techniky v Hoteli Empire, J. Hajdóczyho 11, 917 01 Trnava, v termíne 26.10.2012 na školenia na zvýšenie štatistickej a finančnej gramotnosti žiakov na úrovni ISCED 2 s počtom účastníkov cca 45 osôb NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Tenis Centrum Management, s.r.o., J. Hajdóczyho 11, 917 01 Trnava 36677981 300,00 € 10.10.2012 14.11.2012 Objednávka
P 106/2012 poskytnutie stravy (obedu) 45 účastníkom školenia pre pedagógov na zvýšenie štatistickej a finančnej gramotnosti žiakov na úrovni ISCED 2 v termíne 26.10.2012 v priestoroch Hotela Empire****, J. Hajdóczyho 11, 917 01 Trnava NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka Tenis Centrum Management, s.r.o., J. Hajdóczyho 11, 917 01 Trnava 36677981 175,50 € 19.10.2012 18.11.2012 Objednávka
P 24/2012 nákup teplom zmrštiteľnej fólie (typ BY 19 C) NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka TECHNOPACK-SLOVAKIA, s.r.o., Tulská 1, 960 01 Zvolen 36037648 278,89 € 11.04.2012 02.05.2012 Objednávka
68/2012 servis a výmena opotrebovaných časti stroja na balenie do teplomzmrštiteľnej fólie (akt. 1.3) NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka TECHNOPACK-SLOVAKIA, s.r.o., Neresnícka cesta 48, 960 01 Zvolen 36037648 300,00 € 11.10.2012 16.11.2012 Objednávka
1 2 3 4 5 6 7 8 »