P 53/2012 |
poskytnutie stravy účastníkom II. a III. stupňa aktualizačného vzdelávacieho seminára "Externé testovanie v oblasti vzdelávania..." v zariadení Nová menza - stravovacie zariadenie, Vysokoškolákov 26, 010 08 Žilina, v termíne 02.07.2012 |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina |
00397563 |
|
581,40 € |
27.06.2012 |
|
|
06.07.2012 |
|
|
Objednávka |
P 54/2012 |
poskytnutie ubytovania účastníkom II. a III. stupňa aktualizačného vzdelávacieho seminára "Externé testovanie v oblasti vzdelávania..." v Ubytovacom zariadení Veľký diel, Vysokoškolákov 20, 010 08 Žilina, v termíne 01.07.-03.07.2012 |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina |
00397563 |
|
529,00 € |
27.06.2012 |
|
|
06.07.2012 |
|
|
Objednávka |
P 127/2012 |
poskytnutie obeda a nápoja cca 35 účastníkom seminára "Finančná a štatistická gramotnosť žiakov v kontexte medzinárodných štúdií" v termíne 08.11.2012 v stravovacom zariadení Nová menza, Vysokoškolákov 26, 010 08 Žilina |
NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka |
|
Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina |
00397563 |
|
140,00 € |
02.11.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 113/2012 |
ubytovanie pre 5 prednášajúcich na seminári "Finančná a štatistická gramotnosť žiakov v kontexte medzinárodných štúdií" v termíne 07./08.11.2012 v Ubytovacom zariadení Veľký diel, Vysokoškolákov 20, 010 08 Žilina, vrátane mestského poplatku |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina |
00397563 |
|
75,00 € |
26.10.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 114/2012 |
prenájom priestorov v Ubytovacom zariadení Veľký diel, Vysokoškolákov 20, 010 08 Žilina, v termíne 08.11.2012 na seminár "Finančná a štatistická gramotnosť žiakov v kontexte medzinárodných štúdií" |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina |
00397563 |
|
117,60 € |
26.10.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 10/2012 |
poskytnutie stravy účastníkom školenia školských koordinátorov hlavného testovania PISA 2012 dňa 09.02.2012 v Žiline |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Žilinská univerzita v Žiline, Stravovacie zariadenie, Univerzitná 8251/1, 010 26 Žilina |
00397563 |
|
342,00 € |
24.01.2012 |
|
|
10.02.2012 |
|
|
Objednávka |
P 38/2012 |
prenájom konferenčných priestorov a prezentačnej techniky na II. a III. stupeň aktualizačného vzdelávacieho seminára "Externé testovanie v oblasti vzdelávania...“ v termíne 02.07.-03.07.2012 |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Žilinská univerzita v Žiline, Stravovacie zariadenie, Univerzitná 8251/1, 010 26 Žilina |
00397563 |
|
1 587,42 € |
24.05.2012 |
|
|
06.07.2012 |
|
|
Objednávka |
27/2012 |
úprava poznámkových blokov (orezanie do požadovaných rozmerov) |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., zástupkyňa riaditeľky |
|
X design, s.r.o., Drieňová 23, 821 01 Bratislava |
35957905 |
|
42,00 € |
16.04.2012 |
|
|
02.05.2012 |
|
|
Objednávka |
P 43/2012b |
grafické spracovanie a digitálna tlač 2 plagátov |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
X design, s.r.o., Drieňová 23, 821 01 Bratislava |
35957905 |
|
117,60 € |
08.06.2012 |
|
|
18.10.2012 |
|
|
Objednávka |
69/2012b |
2 ks predlžovacieho kábla na cievke so 4 zásuvkami + balné a poštovné |
NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka |
|
WERCO SK, spol. s r.o., Letisková ulica II.1925/20, 971 01 Prievidza |
35874422 |
|
97,98 € |
17.10.2012 |
|
|
16.11.2012 |
|
|
Objednávka |
26/2012 |
ročný poplatok za Single SSL certifikát pre doménu mail.nucem.sk |
NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka |
|
Websupport, s.r.o., Staré Grunty 12, 841 04 Bratislava |
36421928 |
|
96,00 € |
20.03.2012 |
|
|
25.04.2012 |
|
|
Objednávka |
78/2012 |
služby IT technika na zabezpečenie migrácie OTRS systému |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., zástupkyňa riaditeľky |
|
Websupport, s.r.o., Staré Grunty 12, 841 04 Bratislava |
36421928 |
|
378,00 € |
30.10.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
28/2012 |
znalecký posudok na novozrekonštruovanú budovu NÚCEM |
NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka |
|
Ústav stavebnej ekonomiky, s.r.o., Čapková 2, 811 04 Bratislava |
36746916 |
|
680,00 € |
13.04.2012 |
|
|
28.06.2012 |
|
|
Objednávka |
P 51/2012 |
ubytovanie pre účastníkov II. a III. stupňa aktualizačného vzdelávacieho seminára "Externé testovanie v oblasti vzdelávania..." v zariadení ŠD UMB č. 2 (Ružová 15) a č. 5 (Komenského 20) v termíne 24.06 - 26.06.2012 |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Národná 12, 974 01 Banská Bystrica |
30232295 |
|
722,00 € |
14.06.2012 |
|
|
06.07.2012 |
|
|
Objednávka |
P 79/2012 |
celodenný prenájom 2 učební s kapacitou 25 miest v priestoroch Pedagogickej fakulty UKF v Nitre, Dražovská cesta 4, 949 74 Nitra, v termíne 23.11.2012 na školenie na zvýšenie štatistickej a finanč. gramotnosti žiakov pre 40 pedagógov na úrovni ISCED 2 |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Tr. A. Hlinku 1, 949 74 Nitra |
00157716 |
|
0,00 € |
24.09.2012 |
|
|
12.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 76/2012 |
prenájom priestorov a prezentačnej techniky na školenie na zvýšenie štatistickej a finančnej gramotnosti žiakov pre 40 pedagógov na úrovni ISCED 2 v termíne 12.10.2012 v priestoroch VŠ internátu Družba, Ul. Botanická 25, Bratislava, na cca 8 hod. |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Univerzita Komenského v Bratislave, Šafárikovo nám. 6, 818 06 Bratislava |
00397865 |
|
154,40 € |
18.09.2012 |
|
|
11.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 81/2012 |
poskytnutie občerstvenia cca 45 účastníkom školenia na zvýšenie štatistickej a finančnej gramotnosti žiakov na úrovni ISCED 2 v termíne 12.10.2012 v priestoroch VŠ internátu Družba, Ul. Botanická 25, Bratislava |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Univerzita Komenského v Bratislave, Šafárikovo nám. 6, 818 06 Bratislava |
00397865 |
|
76,50 € |
03.10.2012 |
|
|
12.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 82/2012 |
poskytnutie obeda cca 45 účastníkom školenia na zvýšenie štatistickej a finančnej gramotnosti žiakov na úrovni ISCED 2 v termíne 12.10.2012 v priestoroch VŠ internátu Družba, Ul. Botanická 25, Bratislava |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Univerzita Komenského v Bratislave, Šafárikovo nám. 6, 818 06 Bratislava |
00397865 |
|
157,50 € |
03.10.2012 |
|
|
14.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 86/2012 |
prenájom priestorov a prezentačnej techniky v zariadení Kongresové centrum, Vysokoškolský internát Družba, Botanická 25, 842 14 Bratislava, v termíne 05.11.2012 na odborný seminár v rámci akt. 3.2 s počtom účastníkov cca 150 osôb |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Univerzita Komenského v Bratislave, Šafárikovo nám. 6, 818 06 Bratislava |
00397865 |
|
433,60 € |
08.10.2012 |
|
|
14.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 115/2012 |
prenájom priestorov a prezentačnej techniky v zariadení Vysokoškolský internát Družba, Botanická 25, 842 14 Bratislava, v termíne 06.11.2012 na seminár "Finančná a štatistická gramotnosť žiakov v kontexte medzinárodných štúdií" |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Univerzita Komenského v Bratislave, Šafárikovo nám. 6, 818 06 Bratislava |
00397865 |
|
121,10 € |
26.10.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
02/2012 |
spracovanie testovacích nástrojov do Braillovho písma |
NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka |
|
Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta matematiky, fyziky a informatiky, Mlynská dolina, 842 48 Bratislava |
00397865 |
|
352,00 € |
09.01.2012 |
|
|
10.02.2012 |
|
|
Objednávka |
13/2012 |
spracovanie testov na MS 2012 v elektronickej forme pre žiakov so zrakovým postihnutím |
NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka |
|
Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta matematiky, fyziky a informatiky, Mlynská dolina, 842 48 Bratislava |
00397865 |
|
413,34 € |
09.02.2012 |
|
|
10.02.2012 |
|
|
Objednávka |
P 60/2012 |
prenájom priestorov a prezentačnej techniky v zariadení Kongresové centrum, VŠ internát Družba, Botanická 25, 842 14 Bratislava, v termíne 03. – 05.12.2012 na aktualizačný vzdelávací seminár "Externé testovanie v oblasti vzdelávania...“ |
NÚCEM, objednávku podpísala: v z. Ing. Emília Muľová, finančná manažérka projektu |
|
Univerzita Komenského v Bratislave |
00397865 |
|
2 621,04 € |
17.08.2012 |
|
|
30.09.2012 |
|
|
Objednávka |
P 48/2012 |
ubytovanie s raňajkami pre 6 účastníkov II. a III. stupňa aktualizačného vzdelávacieho seminára "Externé testovanie v oblasti vzdelávania..." v termíne 21./22.06.2012 |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
UNINOVA HOSTEL, s. r. o., Tematínska 10, 851 01 Bratislava |
44743939 |
|
197,40 € |
14.06.2012 |
|
|
06.07.2012 |
|
|
Objednávka |
P 05/2012 |
tlač informačných materiálov |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
TYPOSET, s. r. o., Tomášikova 26, 821 01 Bratislava |
36832880 |
|
48,85 € |
10.01.2012 |
|
|
29.06.2012 |
|
|
Objednávka |
P 50/2012 |
poskytnutie stravy účastníkom II. a III. stupňa aktualizačného vzdelávacieho seminára "Externé testovanie v oblasti vzdelávania..." v zariadení Právnická fakulta UMB v BB, Komenského 20, 974 01 Banská Bystrica v termíne 25.06. a 26.06.2012 |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
TRADIMEX spol. s r.o., Zvolenská cesta 27, 974 44 Banská Bystrica |
30223601 |
|
710,60 € |
14.06.2012 |
|
|
06.07.2012 |
|
|
Objednávka |
P 83/2012 |
prenájom priestorov a prezentačnej techniky v Hoteli Empire, J. Hajdóczyho 11, 917 01 Trnava, v termíne 26.10.2012 na školenia na zvýšenie štatistickej a finančnej gramotnosti žiakov na úrovni ISCED 2 s počtom účastníkov cca 45 osôb |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Tenis Centrum Management, s.r.o., J. Hajdóczyho 11, 917 01 Trnava |
36677981 |
|
300,00 € |
10.10.2012 |
|
|
14.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 106/2012 |
poskytnutie stravy (obedu) 45 účastníkom školenia pre pedagógov na zvýšenie štatistickej a finančnej gramotnosti žiakov na úrovni ISCED 2 v termíne 26.10.2012 v priestoroch Hotela Empire****, J. Hajdóczyho 11, 917 01 Trnava |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
Tenis Centrum Management, s.r.o., J. Hajdóczyho 11, 917 01 Trnava |
36677981 |
|
175,50 € |
19.10.2012 |
|
|
18.11.2012 |
|
|
Objednávka |
P 24/2012 |
nákup teplom zmrštiteľnej fólie (typ BY 19 C) |
NÚCEM, objednávku podpísala: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD., projektová manažérka |
|
TECHNOPACK-SLOVAKIA, s.r.o., Tulská 1, 960 01 Zvolen |
36037648 |
|
278,89 € |
11.04.2012 |
|
|
02.05.2012 |
|
|
Objednávka |
68/2012 |
servis a výmena opotrebovaných časti stroja na balenie do teplomzmrštiteľnej fólie (akt. 1.3) |
NÚCEM, objednávku podpísala: PhDr. Romana Kanovská, riaditeľka |
|
TECHNOPACK-SLOVAKIA, s.r.o., Neresnícka cesta 48, 960 01 Zvolen |
36037648 |
|
300,00 € |
11.10.2012 |
|
|
16.11.2012 |
|
|
Objednávka |